Annesii66 En son geçen ay 25inde detaylıya girmiştim birazdan randevum var çok özledim bebeğimi sizin görüş günü ne zaman 🫠🥹❤️hangi aralıkla gidiyorsunuz 29 haftalık oldu bebeğim en son 32 gün önce görmüşüm 🥲
btl194 Annesii66 bende bugün gördüm miniğimi gerçekten insan özlüyor ya bende ay da bir gidiyorum.sizin bebeğin gelişimi nasıl 25+6 da 750 Gr olmuş benim
Annesii66 Deletedmom_297 aaa neden iki haftada bir gidiyorsun canım gelişim için aylık görmeyi öneriyor doktorlar
Annesii66 btl194 yok yok canım benimki bir hafta felan öndeydi merak etme doktor bir sorun söylemediyse haftasına göre uyumlu bence zaten 30dan sonra hızlı gelişiyor
Annesii66 btl194 her bebek aynı olmuyor hiç takılmayın kıyaslama yapmayın sağlığı iyise gerisi önemli değil 🥰
Annesii66 btl194 benim ilk kızım 4 kg doğdu sonra şiş ödem derken 3500e düştü boyuna gelişimine derkende ince uzun boylu bir kız oldu birde üç yaşına kadar anne sütü aldı çok hızlı boy attı bir ara felan şimdi 4 buçuk yaşında tombikliğinden eser kalmadı 😂😂
btl194 Annesii66 maşallah.bwnim de kızım 3 civarı doğdu ama çok güzel gelişti diş dönemine kadar sonra puff söndü ince uzun şimdi dediğiniz gibi.