Kızlar geçen hafta çarşamba günü kan tahlili verdim 1110 çıktı değerlerim son adet tarihime göre bugün 5+3 haftalığım aile hekimin bugün için randevu almıştı ama o da yanliş olmuş o yüzden acilden muayene oldum kese var güzel görünüyor bebek daha görünmüyor dedi alttan muayene yaptı beta ile şuanki haftam tutuyor mu anlayamadım ya var mı böyle bi durum yaşayan