juli_naz canım ben belden oldum gayet rahat spinal epidural kombine oldum ben ikisi birde oluyor doktorum karar verdi hiçbirşey hisermedim dokunma vs acı zaten hissetmiyosun saabh sabah 10da ameliyat oldum akşam 5de yürüdüm ama o zamana kadar gazımı çıkarmıştım