birumut_ ben ikinci gebeligim bu testlerle yaptım o ay hamile kaldım haziranın 28 inde reglim bitmişti ovulasyon testi yaptım 5 temuzda yumurtlama gördüm o günü değerlendirdim.6 temmuz da çatladı o günü de degerlendirdim ama 29 Haziran’da 6 temuza kadar Birliklik oldu bizde sonra bekledim ayın 17 gibi test yaptım pozitif gördüm