aslankbr Bugün itibariyle 40 haftaligim nst de sıfır şancı çıktı benim gibi hala yerinde sayanlar var mı acaba
Cakalllsebahat-0 aslankbr bugun tam 40 ım asla dogmak istemiyor nst de sancı var bende birşey yok vajınal dogum ıstıyorum ama bu gidişle gelmeyecek sezaryene kalcam gibi
aslankbr pinarersu ilk çocuğumda bende 40 haftalık oldum suni verdiler ama bunda doktor suni vermeye niyetli değil dbdbd
Kkksss 38+1 haftalığım bende de durum aynı. Tolga çeviğin bacak bacak üstüne atma testini denedim, atamıyorum. 😅 hadi hayırlısı… 😅
Ozzlem1 Sema5844 40 üzeri sancı oluyor. 100 de doğum başlıyor. Benimde 70 civarı çıktı hiç anlamadım ağrı sızı. Devamı da gelmiyor bir türlü. Çarşamba son kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek
Cakalllsebahat-0 Sema5844 kaçta dogum oluyor bılmıyorum ama doktor 100 e gelmiş resmem nasıl hissetmedin dedi ben de merak ediyorum kaçta doguyor
aslankbr Cakalllsebahat-0 100 en Max doğum değeri dedi ebe bana benim şuan 40 da sancılarım hem 100 olup hem 1 dakika sürüp hemde en az 5 dakika arayla gelmesi lazım