1oglanannesi cccansu01 çok silik gordum kurumada ola bilir cok erken yapmisiniz hayirlsiyla vardir insaAllah
sseymamoms cccansu01 benim de bat 2 kasım. Çok çok erken yapmışsın kuzum 🥹 böyle negatif olunca etkileniyoruz o yüzden beklemelisin. Ben regli olmassam 3 kasımda yapmayı planlıyorum.
Sss1947 cccansu01 bat 10 ben bile heyecandan yaptım 🤭 sizde birsey göremedim zaten test çok kurumuş süngerinden belli
Turuncukelebek cccansu01 regl olmanız gereken gün yapın en erken ondan önce yapilanlarda hamile olsanız bile negatif verir
Ed53746 Bat 2 Kasım benimde bugün DPO 10 Bende aabah ilk idrar ile erken gebelik testi yaprım negatif çıktı🌸
asenazeynep cccansu01 Artımed yaptığımda hep yalancı pozitif verdi, başka bir testle biraz zaman sonra tekrar deneyin bence inşallah vardır ve sağlıkla gelir 🙏🏻🌸