cyj merhabalar ben de sizin gibi en başından beri aşırı tedirginim , her anne öyledir eminim ama bende bir tık daha fazlaydı . Hamile olduğumu bilmiyordum kurban kesmiştik et ile haşır neşir olduk eti pay ederken sofra başında bir şeyler yedik vs ben sonra hamile olduğumu öğrendim o zaman başladı bende bu takıntı , ya kaptıysam elimi ağzıma götürdüysem vs diye sonra negatif geldi tabi şükür ama o korku beni tetikledi , sonrasında da gönül rahatlığı ile bir şey yiyemedim bir defa şüphelendim eşimi ikna ettim gittik test verdik o da negatif geldi , benim de bağışıklılığım yok şuan 22. Haftamdayım güya her ay baktırmaya niyet etmiştim ama şuan riskli gebelik geçirdiğim için önceliklerim değişti maalesef kafama farklı şeyler takıyorum artık . Evde çok afedersiniz kıyma ile yaptığım bir şeyi sofrada içime sinmeyip yemediğim bile oldu kaparsam diye. Yani bizim gibi bir çok anne vardır eminim , bunu biraz da zihinde yenmek gerekiyor . Farklı şeylere odaklanmaya çalışın yoksa ciddi takıntıya dönüşüyor