gizemmehel bunun için form açıcam ama burda da anlatayım öncelikle ben şu anda 17 haftaya yeni giriş sagladim ve ilk 13. haftama kadar gülşah Kızılgedik‘e gidiyordu sonrasında benim sıkıntılı bir Gebelm olduğu için çevremde tavsiyeleri ile birkaç doktor denememe kararı aldım ve Özgür Bey’e gittim Özgür beyden çok memnundum hani ilk bir kere gittim zaten sonrasında o gün o yoktu ve ben izinli olduğum için dilek Hoca’yı da denemek istedim mecbur olduğum için ve bebeğim de her şey yolunda olduğunu söyledi dış tarama yaptırmak istemediğimi sordu ben de yaptırıp yaptırmak istediğimi söyledim bir çok kez kanamam olduğu için sonrasında taramalarımı devlette yaptıracağımı buraya sonuç göstermeye geleceğimi söyledim ve kendisi de elit Park’ta yaptırmam gerektiğini vurguladı ben de yaptıramayacağımı böyle bir maddi gücümün olmadığını söyledim sonrasında ertesi gün ben devlet hastanesine üçlü tarama testi vermeye gittim ve testten önce biliyorsunuz ki prosedür görevi muayene etmek zorundalar ultrasona bakmak zorundalar baktıklarında da bebeğimin böbreklerinde hafif bir büyüme olduğunu söyledi doktor ben de oradan çıktıktan sonra tabii ki endişelendim çünkü daha önceki kontrollerimin hiçbirinde bu şekilde bir problem yoktu ve dilek Hanım‘ı arayıp tekrar gelip muayene olmak istediğimi ve tekrardan bebegimi böbreklerine bakılmasını istedim bana beni muayene etmek istemediğini ve tekrardan bakmayacağını söyledi ben hastaneye üretimi arayıp on günlük kontrol süremin kullanamadığımı ve gerekirse muayene paramın iade edilmesi gerektiğini söyledim ve dilek hanım bunu kabul etmediğini demeyeceklerini söylediler ve ben şikayet edeceğimi söyledim sonrasında beni arayıp farklı bir doktora dilerseniz muayene olabilirsiniz dedi ben dedim ki Gülşah Hanım oradaysa ona muayene olabilirim sonuçta memnunum sonrasında ben hastaneye gittim aynı gün içerisinde ve odaya girdiğim zaman sanki cenaze çıkmıştı ve bana şu şekilde söyledi Gülşah Hanım ben de sizi muayene etmek istemiyorum çünkü siz başka doktora muayene oldunuz bana güvenmediğiniz dedi ben şokum ve dedim ki muayene etmek istemiyorsanız etmeyebilirsiniz dedim ve başkasının cezasını size kesmeleri zaten doğru değildi ancak siz etmek istemiyorsanız etmeyin sebebin de bu olduğunu düşünmüyorum dedim sonrasında hastane yönetimine çıktım ve bu durumu söylediğimde bana siz başka hastaneye gidin artık bu hastanedeki doktorlar sizi kabul etmez onlar zaten birlikte çalışıyor dedi ve ben pes dedim yani ve CİMER’e gerekli yerlere sağlık Bakanlığı’na ayrı ayrı bir stopaj başvuruda bulundum ve bunu burada bırakmayacağım çünkü kendi aralarında gruplaşıp bir hastayı muayene etmeme kararı alamazlar geçerli bir sebebi olmadığı sürece yani ben sorun çıkartan agresif hakaret eden
Doktorlara şiddet uygulayan bir insan olmadım gayet kibar bir şekilde gidip derdimi anlattım ve ilk Gebelm ve kaygı bozukluğum olduğunu biliyorlar hepsine de belirtiyorum ama bu şekilde bir mağduriyet yaşadım bir daha gider miyim o hastaneye gitmem ancak gidecek olan varsa da Özgür Bey’e gidebilir yani
Şu anda en son devlete gittim devlet hastanesindeki en son bakan doktor da bu şekilde bir şey görüntülemediğini söyledi bu haftalarda olsa bile ilerleyen haftalarda geçtiğini ve doğum sendromuyla direkt bir bağlantısı olmadığını söyledi benim en büyük korkum da buydu Allah’ıma çok şükür bu şekilde bir şeyin olmadığını ama tabii ki de olsa da Allah’tan şükürler olsun evlat tadını bana yaşatcağı için ama hastane konusunda bu şekilde bir