5 gündür başım çok ağrıyo migren diye düşünüyodum bugün birden tansiyon aklıma geldi hemen eczaneye gittim aslında normal ama bana göre yüksek. 11/7 benim hep 9/5 olur. Oradan aile hekimine gittim oda kadın doğumcuna git ilaç başlar dedi 😓 nabzımda 110 115 gibi bir şeydi. Eczanede biraz yüksek dediler ama ben iyi hissediyorum nabız konusunda çarpıntım var gibi değil