Blossommm Son adet tarihim 07.09.2025 Manuel hafta hesaplama yaparsam bugün 8+0 15.10.2025te ultrason makinası kağıdında 6+2 yazıyordu. Bugün başka bir dr a gittim,onun ultrason makinası kağıdında yine 6. hafta gösteriyor. Yardımcı olabilecek biri var mı:(
arican Blossommm Bnmde e nabızda 32. Hafta görünüyor burda 31+2 çıkıyor iki yerde de sat aynı çalışabilir raporunu nasıl alcam kafam karıştı
babymom2026 Blossommm Ilk başlarda benim de 4 gün geri cikiyordu sonradan haftasini yakaliyor canim dert etme küçükken ölçüm cihazlarından bile fark ediyor
bartulies Blossommm sata göre 12+4 ultrasona göre 11+4 çıktı başta daha fazla gün oynuyordu geç döllenme dediler sağlıklı ilerliyoruz korkulacak birşey yok merak etmeyin sizinde geç döllenme belliki
lfkfkdk Benim de aynı şekildeydi canım geç döllenme olmuş dedi doktorum ve satı düzenledi ultrasonda kese bebek vs boyuna göre ölçüyor zaten haftayı ilerleyen haftalarda arayı kapatır diyorlar zaten sıkıntılı bir durum da değil
lfkfkdk Blossommm yani yumurtlamanın gecikmesi atıyorum normalde 14. Günde yumurtluyorsan bu sefer 24. Günde yumurtlama olmuş gibi düşün bu yüzden de döllenme gecikiyor yani aslında tarihle alakalı o yüzden çok kafaya takılacak bir durum değil senin de doktorun kalp atışını duyduktan sonra satı düzenler ve o baz alınır tahmini doğum için de
Blossommm herkese çok teşekkür ederim. insanlar sorduğunda ne dicem onu bilmiyorum:) hoca da bilmiyo ama gebeyim dicem:) çevrenize ne zaman haber verdiniz peki? ben erken düşünüyorum ama geç haber verirsek bu sefer de herkes kırılacak sanki:)
annesioo Blossommm cinsiyetini öğrenmeyi bekliyorum halâ kimseye söylemedik oğlumda kızımda da da aynısını yapmıştık ilk “ seni varya ne fenasın diyorlar ama sonra ay iyi oldu bak çok beklemedik hemen doğdu gibi diyorlar geç öğrendikleri için hem fenamı iki sürpriz bi arada 😄🥳 Direk ismiyle söylüyoruz hemde çok eğlenceli😅
Blossommm 1.5 yıl önce anneciğimi kaybettim.bir tek ona canla başla söylemek isterdim ama nasip olmadı… şimdi ise bi kaç aile bireyine ve bir kaç yakın arkadaşa söyleyeceğiz sanırım. Rabbim herkesin yavrusunu kötü enerjiden,nazardan korusun.
bartulies Blossommm doktordan doktora farkediyor o bazı doktorlar adet tarihini düzeltiyor ama benim doktorum bozmayalım gerek yok dedi. sorduklarında ultrasona göre söylüyorum malesef çok kafa karıştırıcı olabiliyor