lfkfkdk Kızlar 15+4 oldum henüz krem veya yağ sürmeye başlamadım çünkü göbeğim epey küçük yani henüz kendi göbeğim gibi 😂 siz kaçıncı haftada başladınız sürmeye geç kalmak da istemiyorum
lotusflowers lfkfkdk ben 14 den sonra başladım çünkü hem karnım çok çıktı hemde memelerim iki katı oldu 😅
Melike3506 lfkfkdk ben 7. Haftadayım göğüslerim de ağrı şişkinlik olduğu için şimdiden sadece göğüslere sürüyorum
anneoluyorummm103 lfkfkdk ben 2.ayımda başladım göbeğin büyümesede sürmelisin ne kadar nemli olursa o kadar iyi yoksa çatlar
lfkfkdk lotusflowers benim de göğüslerim büyüdü baya ama bir anda oldu resmen o yüzden süremeden büyümüş oldu 😂 ama çatlak yok şimdilik
lfkfkdk Melike3506 o şişkinlik bende de çok oldu ama sürmedim bir şey çatlamadı da bir anda büyüdü gibi geldi bana yani
Melike3506 lfkfkdk ben ne olur ne olmaz diye erkenden başlamadım hiç çatlamak istemiyorum ya da en az çatlakla bu süreci bitirirsem iyidir
Masmavi- Haftamda vücut kuruluğundan bacaklarımda bir anda tonlarca çatlak oluştu çatlak kremini göbeğimde kullanıp bacaklarımda ara ara kullandığım için pişmanım😭
lfkfkdk Masmavi- ya benim ilk gebeliğim ama ben önceden çok fazla kilo alıp verdiğim için bacaklarımda zaten bir sürü çatlak var vücudum çok da yatkın çatlak oluşumuna ama en azından göbeğimde olmasın istiyorum inşallah olmaz 🙏🏼
Masmavi- lfkfkdk bacaklarınıza da sürün bu çatlaklar tek tük oluşan çatlaklar değilmiş bir anda bacağı kaplayan cinsten çatlaklar oluşuyor muş onu fark ettim ve de kuru kalınca ilerleyen zamanlarda aşırı kaşınma yapıyor çatlayan yerler
anneoluyorummm103 lfkfkdk ben kalçama ve göğsüme sürmeyi akıl edemedim sadece göbeğime Hindistan cevizi yağı kullandım göbeğim dışında kalçam bacağımın yanları göğsüm hep çatladı aklınızda bulunsun
lfkfkdk Masmavi- ay gerçekten mi ya benim üst bacağımın dış kısımlarında çok yoğun var bacaklara da sürerim artık
Dicleekerim12 Melike3506 ben ne kadar erken başlarsam başlayayım çok çatladim 25 haftalığım karnım paramparça ikiz olması etkiledi galiba
lfkfkdk Dicleekerim12 belki de ama teyzem hep der ki bana senin kalıbın dar çünkü kilo alıp verdiğimde bile çatladım kendisi çok kilolu olmasına ve 3 doğum yapmasına rağmen bir tane bile çatlağı yok sanırım biraz da yapıyla alakalı
[silindi] Bende 11 haftalık hamileyim göğüsleriö ve karnım birsz büyüdü şuanlık bi sıkıntıl yok ama bende kullanmak istiyorum ama ne kullanacağıma karar veremedim ya sizin öneriniz var mı
lfkfkdk [silindi] benim kuzenlerim kullanıp memnun kalmışlardı çok iyi nemlendiriyor gün boyu nemli kalıyormuş henüz denemedim ama ben de o yağı aldım adı escabel marka trendyolda satılıyor