Kızlar 5 haftalık hamileyim 🌸 Burada görüyorum sürekli herkes yerleşme kanamasından bahsediyor. Benim yerleşme kanamam olmadı hiç. İlerleyen haftalarda olabilir mi ya da olmaması normal mi? Korktum açıkçası biraz henüz sadece keseyi görebildik. Bu hafta yeniden doktor kontrolüne gitmeyi düşünüyorum