sibel02_51 Arkadaşlar proklaktin kullanan var mı ve kullanıp düştükten sonra kaç ay sonra hamile kaldınız lütfen cevap verir misiniz bu benim için çok önemli
Dyguuu59 sibel02_51 aşkım çocuk yapmaya ilk karar verdiğimde doktora gittim tahlil yaptırmaya bir problmem var mı diye prolaktin yüksekliğinden bahsetti o gün ilacı aldım 3-4 hafta sonra yanlış hatırlamıyorsam hamileydim
sibel02_51 Arkadaşlar 31 çıktı geçen ay baktırdım 10 civarıydı ilacı bıraktıktan sonra iki aydır deniyorum yok yani bilmiorm çok istiyorum