Aloska Ocak ayına denk geliyor ya bebek doğunca ilk ay 19-23 derece olması gerekiyormuş. Çok sıcak ya da soğuk önermiyorlar. Sonraki aylarda 19-20 derece yeterli oluyormuş. Kışın doğalgaz yanacağı için nem %40 ile %60 olmalıymış. Bebekte burun tıkanıklığı,cilt kuruluğu falan olmasın diye. Bir tane almayı düşünüyorum 😀