gozdetok bana da Nagihan Hanımı tavsiye etmişlerdi, arkadaşım çok memnundu ama anlattıklarını duyunca şaşırdım anladığım kadarıyla çok rahat ve her şeye izin veren bir doktormuş, sanırım anneleri rahatlattığı için çok tercih ediliyor diye düşündüm ben de. Arkadaşım hamileliği boyunca çok kilo aldı, beslenmesine dikkat etmedi sürekli dışardan yiyordu, kola cips hamile değil gibi devam ediyordu yani. Benim gittiğim doktor Duygu Hanım dışardan asla et tavuk yememe izin vermiyor mesela, ben çok memnunum bu kadar titiz ve ilgili olduğu için 🙏🏻