Benim kasıklarımda ağrı oluyor kızlar. 12+3 olduk, tam genital bölgemin hemen üstünde bir ağrı oluyor, sancı ve ağırlık hissiyle beraber sanki. Gün içinde çok yaşıyorum bunu. Arkadaşlarım aa niye ağrın var ki, normal mi doktorunum haberi var mı fln diye soruyorlar. Ama ben her ağrımda doktoruma haber mi vericem. Bir süredir böyle ağrılarım oluyor her gün. Sizce bu haftada bu şekilde ağrılar olması normal mi? Yoksa anormal birşey mi aynı haftalarda olanlar benimle durumlarını paylaşabilirse çoook sevinirim. Şimdiden cevap verenlere teşekkür ederim. Herkese sağlıklı günler, süreçler dilerim🌸🙏🏼