hulya10 Mrvztrk özel hastaneye gidiyorum ben de standart 32de başlıyorlar. Ben altta baskı hissediyorum diye gidince 29da da çekmişlerdi
luna27 Mrvztrk İlk 31.haftada istedi benden. Sizinki neden geç kalmış acaba ? En azından bir iki kez girmeniz gerekti diye düşünüyorum ama doktorunuzun bir bildiği vardır illa ki 😊
Hgknf-223 Mrvztrk 34 te başladı bana doktor girdim sancı çıkmadı artık her kontrolde nst girecekmişim şuan 36 haftadayım 37 de çağırdı tekrar kontrole
Hgknf-223 Mrvztrk evet her hafta nst zaten 37 den sonra her an doğım beklendiği için sık giriyosun nstye
Asmel Nst çok matah bişey değil son haftaları takip etseler yeter erken doğum riskiniz ya da hissedilir sancınız yoksa
0Berfin0 Mrvztrk hem özel hem devlete gidiyorum özele 30 haftalıkken ağrı şikayetiyle gittim o zaman girmiştim ama bana zaten 30 dan sonra her gittiğim de gireceğimi söyledi. Devlette de 34. Hafta da giridim daha kontrole gitmedim tekrar yaparlar mı bilmiyorum
Eyllullu Mrvztrk ben de 35te girmeye basladim kuzum hatta iki hastanede takipliyim ikincisi 37de basladi