mervepsai Kızlar cinsiyet partisi yapan ve ya yapcak olan varmı varsa kacıncı haftada yaptınız kim öğrendi ailenizden birimi yoksa siz öğrenip ailenize mi süpriz oldu? Ben yapmayı düşünüyorum bi aksilik cıkmazsa
Mervenur48 18.haftada yapmistik canim.suan 26.haftadayim.doktorumuza ultrasona bakmadan once bize zarf icinde verirmisiniz cinsiyet yazan kagidi demistik.o bize verdi o an soylemedi.bizde organizasyoncuya goturduk zarfi o balondur susleme islerini halletti.bizde pasta pogaca kurabiye felan.anneler teyzeler dede nene hala felan akrabalar toplandik bi cafede yaptik.
mervepsai Mervenur48 anladım canım güzel olmus ben evde öyle küçük bişey istiyorum 2 aile arasında bende ablamı arayıp doktora söyleticem balonu o ayarlayacak diğerleri klasik süsleme ztn ben yapıcam 🥰