G3434 Merhabalar. 33+5 haftalık hamileyim. Bir kaç gündür nefes sorunu yaşıyorum. Zaten artık çabuk yoruluyorum. Derin nefes alma ihtiyacı duyuyorum alamıyorum. Sanki nefesim yetmiyormuş gibi geliyor. Varmı bu haftalarda böyle olanlar?
rzyemrykvrk G3434 merhaba 22+4 bende bile var bu haftalarda olanlarda da var mı bu nefes darlığı yoksa ben yalnız mıyım
suragungor G3434 okuyunca aklima geldi nefes alamiyordum yatamiyordum kalkamiyordum yuruyemiyordum cok agirlasmistim dogurunca bir anda geciyor hepsi
G3434 bsrm 11 haftalıkken varmiydi bende hiç hatırlamıyorum öyle birşeyi. Hamilelikten dolayı hormonlar vücut değişiyor falan normalde olabilir aslında
G3434 rzyemrykvrk merhaba bence sizde yalnız değilsiniz bu haftalarda arkadaşlar vardır kesin. Ama benim 33 haftalıkken yavaştan başladı ve şuan baya baya hissediyorum nefes darligini