Mryamt ilk gebelikte 24 e kadar yolu var diyorlar ama en sık hissedilen zamanlari 18-22 arasi haftalikken oluyormuş ben de 18 e girdim karnimdaki her hareketi bebege bagliyorum sadece tostoparlak olup yer degistiriyor onu farkediyorum :) bundan onceki haftalarda gidiklanma oluyordu o azaldi simdi toplanip yerini degistiriyor sipacik 😁 ama tekme falan hissetmedim henuz insallah en kisa zamanda tekmelerini de hissederiz 🤲