myangelson filikkk 25 de çatlama olmuş evet tercih size kalmış bırakabilirsiniz de. Bazi kişilerde ikinci yumurtlama oluyor onu kaçırmamak için devam ediyorlar
zehea filikkk 24 ekimde pik 25de çatlamıs benimde aynı bu şekildeydi 25 26 27 ekimi değerlendirmeniz gerekirdi
filikkk Deletedmom_878 ben de bu ay yaptım açıkcası pek bilgim yoktu ilk başlarda saatine dikkat ettim iki saat öncesinden sıvı alımına dikkat ettim adetlerim düzenlidir çok şükür ama merak edip bu ay alıp denemek istedim
gulsahh52 24 de yumurtlaman olmuş 25 de catlamıs gibi benimde öyle suan ama test yaparım 1-2 gun daha