Kızlar 10+3 haftalığım . Yani sanki bir tık enerjm geldi gibi de ama benim cok işime yarayacak seviyede değil. Bundan önce daha kötüydüm de tabi neyse ev aşırı dağınık , mutfakta bulaşıklar birikiyor , yani Allah kabul etsin namazlarım aksamaya başladı . Sürekli yatma uzanma isteği var . Sizde durumlar nasıl enerjik olmak için neler yapıyorsunuz .