Sizi asla korkutmak istemem ama başıma geldiği için yazıyırum, ilk doğumumda 34. Hafta civarlarında ben de çamaşırımda ıslaklık farkediyordum sıcaklardan dolayı ter sanıyordum meğerse suyummuş, azar azar gele gele bitme noktasına gelmiş acil sezeryana alınmıştım.amacım korkutmak değil, inşallah sizinki böyle Bi durum olmaz