Merhaba kızlar 😊 27+3 olduk ama hala isme karar veremedik 🥹 Eşim en baştan beri Asel ismini çok istiyor bende sevdim aslında fakat bir diğer beğendiğim isimde Alya. Çok kararsız kaldık. Sizce hangisi ?? Lina, mira, hira, gibi isimleri en başından beri sevemedim malesef tercihim onlardan yana hiç olmadı ama isim seçmek ne zormuş 🥲🥹