Ozyy1 Bebeğim 4 aylık bugün el üstünden kan alımı yaptılar hemen sonrasında avuç içi böyle oldu başına gelen var mı? https://imgyukle.com/i/C7HCao
Yazmelegi_ Ozyy1 ilk defa gördüm acaba deri altına kan sızması vs mi oldu. Huzursuz mu canı vs yaniyo mu acaba