15+4 oldum bugün. Yaklaşık 10 gündür özellikle akşamları inanılmaz bir gaz oluyo karnımda ama afedersiniz çıkmıyo. Karnımda büyüdü ve öyle bi geriliyo ki sanki yırtılacak. Yüz üstü sırt üstü hiç yatamıyorum acıdan. Ve gece boyuda kasıklarımın acısına 15 20 kere uyanıyorum. Uyku falan kalmadı. Ve canım gerçekten çok acıyo. Gaz yapacak şeylerde yemiyorum ne biliyim nohut fasulye falan. Kefir içiyorum. Yapabileceğim bir şey var mı bu normal bir durum mu 😞