23+3 haftalık bebeğim bugün detaylı ultrason vardı suyumun sınırdan biraz fazla olduğunu söylediler yatış verdi asistan doktordu kendi doktorum yoktu bende yatmak istemedim üç gün sonrasına aldım randevu ani bebek ölümleri olabiliyormuş çok korktum başına böyle birşey gelen var mı