Damla_111 canım 3 normal doğum yaptım Allah Bi şekilde yardım ediyor hiç korkma sen ne kadar düşünsen de her şey olacağına varır. Kimseyi dinleme, senin ve bebeğinin sağlığı hangi doğum şeklini gerektiriyorsa vakti geldiğinde olacak zaten, dua et hayırlısını dile. Evet zor olacak belki ama gerçekten doğduğu anda kucağına veriyorlar ya yemin ediyorum ne ağrı kalıyor ne bişey, o an sadece bebeğini kucağına sağ salim aldığın için şükrediyorsun. Çok güzel bir his ❤️🤲