Derennn700 Kozlar başlıkta olduğu gibi dün kan verdim 11. Günde 11.6 çıktı geç döllenme olabiliyormuş tüp bebekte başına gelen var mı yarın yine kan verecem
Kubra-1997 Derennn700 tutunması için nelere dikkat edilmesi ne yiyip içtin bende kasımda transfer olacağım inşallah
Gull111 Benim de dün 9.günümdü 18.4 çıktı yarın kan vereceğim inşallah senin gibi tedirgin ve beklemedeyim gönlündeki gibi olur her şey 🌸
Gull111 Derennn700 bende regl olacakmış gibi sancı oluyor bazen onun haricinde başka bir şey yok senin var mı canım?
S-nur1 İlk transferimde maalesef 10.gün 9 çıkmıştı ilerlemedi kimyasala döndü 2.de 610 çıktı elhamdülillah haftaya doğumum var inşallah Rabbim bebişlerinizi korur sağlıkla devam eder sizinki de❤️
Derennn700 S-nur1 benim 4 kez tüp bebek denemesi oldu başka embriyom kalmadı 😔 bende daha önce kimyasal yaşadım çok kötü bir his tekrardan yaşayacak olmak
Derennn700 Kubra-1997 canım benimki kimyasala döndü ama ben çok dikkat etmiştim ve şeker hamur işini tamamen kesip sağlıklı beslendim ilaçlarımı tam saati saatine aldım bol su içtim
Kubra-1997 Derennn700 anladım Allahım kolaylaştırsın inşallah ramazan ayına gebe olarak girelim inşallah amin