powerpuffgirlss Nisannurr 7 gunde belirti olmaz canim 10 gune kadar igne etkisiyle pozitif cikiyor zaten canini sikma uc gun sonra test yaparsin
Nisannurr powerpuffgirlss daha önce çatlatma iğnesi 4 defa kullandım pozitif sonuçta almıştım 2 defa ama belirtilerim vardı yani şimdi olmayınca kuşku düştü içime, bu ilk aşılamam bi bilgimde yok
anonim211 Mom_06 ya ben araştırırken gördüm de postlarınızı benimde aşılama 8. Günüm ve sizin yazdıklarınız gibi bel ağrısı yaşıyorum pozitif mi sonuçlandı
Nisannurr Mom_06 bilmiyorum açıkçası umudum yok o yüzden test yapasım yok cuma cumartesi arası yaparım
Rssmm İçin umutsuz olmasın bende 15 Ekim’de yapıldım yarın kan testi vermem gerekiyo yarın poliklinikler kapalı Perşembe günü verim göğüslerim baya şiş ağrı var belim de çok ağrıyor bunlar belirti sayılıyor mu bilmiyorum
Rssmm Nisannurr inşallah heyecanım var 2 hafta boyunca lavabolar hariç hep yattım asla kalkamadım ev işi yemek kahvaltı hepsini eltimle kaynanam haletti inşallah yarın öğrenicem sonucu heycannvar içimde