İlk hamileliğimde kullanmıştım 7.aydan itibaren doğuma kadar günde 1 saat takıp sonra çıkarıyordum.Doğumdan sonra bir müddet tüm gün taktım göğüs ucumda yara vs hiç olmadı çok rahat emzirdim emzirme sonrası göğüslerim acımaya başlıyordu gümüş kapağı takınca acı bir iki dakikada geçiyordu ben kendi adıma çok memnun kaldım .