Arkadaşlar yanlış yönlendirmek istemiyorum ama oğlum doğduğunda ne lansinoh ne gümüş kapak kullanmadım bildiğimizi doğal vazelinlerden sürdüm göğüs ucuma her gün sabah akşam çocuğu emzirmeden de ılık su ile ıslanmış pamukla sildim ve şükürler olsun hiç yarada olmadı