Kızlar selam 22 haftalık hamileyim . İlk 3 ay bulantılı geçti sonrasında pek bir sıkıntı yaşadığımı söyleyemem. Serviks kısalığından dolayı şuan yatak istirahati yapıyorum hareketlerim çok kısıtlı riskli gebelik yaşıyorum . Bu yüzden yemekleri vs fazla abartmadan yiyorum . Dün gece ilk kez bu kadar reflü problemi yaşadım zor uyudum . Bu sabah uyandığımda ise hala geçmeyen bir bulantım var ilk aylardaki gibiyim kolum kanadım kırık, lavobaya gidip çıkartsam rahatlayacağım . Hafif ishalim var idrar yolu enfeksiyonu da var . Hangisi kaynaklı olabilir bu bulantı ? Serviks kısalığı yapar mı ? Bugün yetişkin acile gidip tekrar idrar vermek istiyorum , kadın doğum acile sık sık gidiyorum her seferinde alttan muayene yapıyorlar yoruldum artık o yüzden normal tip acilden idrar örneği vermeyi düşünüyorum