Kızlar şimdi hastaneye geldim ultrasona girdim kese var ama içinde bişey göremiyorum dedi detaylı bi ultrason istendi ondan önce bol su içip yürüyüş yapmam gerektiği söylendi bebek gelişmemiş gibi görünüyormuş sizce bebeğime bişey mi olmuştur yoksa boşuna korkmamam mı lazım