yesilerik25 Merhaba kızlar beklenen adet günü 28 ekim. 22 ekim bhcg 6.2 idi.24 ekimde bhcg 27 idi. 27 ekimde 33. Neden bu kadar az artış olabilir. Kimyasal gebelik olabilir mi
yesilerik25 Iremdgn evet canm. Geç döllenme olabilir mi ya da adet tarihinin geçmesini mi beklemeliyim