edaabykl 1oglanannesi oglumda oyleydim sabah aksam uyurdum ama mide bulantisi kusma cok olurdu halsiz olurdum ondann hep yatardim simdi ikinciye hamileyim bunda öyle degilim sadece oglum sabahin köründe uyandigi icin gunduz o uyurken onla beraber uyuyorum 😄
Bebekkuzu 1oglanannesi ben de hiç olmadı canım yani sadece başında vardı sonra kesildi hatta ben uyuyamıyorum :(
rvsss 1oglanannesi bende öyleydim ya şimdi 19 haftalığım inanılmaz enerji geliyor insana bir anda kesiliyor bıçak kesiği gibi ilk 3 ay cidden uykudan yürüyemiyordum bile
Bebekkuzu 1oglanannesi yok canım yani öyle bir uyku hali hissetmiyorum daha çok uykusuzluk var bende normalde de çok uykuyu seven biri değilim
powerpuffgirlss 1oglanannesi bende ayni gundeyim ayniyiz ve son gunlerde dedigin gibi uykum geliyo once boyle degildim
Pitircigin_annesi İlk haftalar öyle ya durmadan uyuyorsun sonra bir enerji geliyor normale dönüyorsun ama sona dogru tekrar geldi bende uyku modu