Ftmn123- Kızlar day’s doctor erken gebelik testi yaptım da ilk 15 dakikada silik çizgi çıktı ve adete 12 gün varken dün sizce varmıdır?
mutlumoomm Ftmn123- 5 dakika içinde çıkması gerek çizgi 5 dakikadan sonrası kuruma çizgisi verir bide daha 12 gün varsa 3 veya 5 gün kala bile çıkmıyor bazen o yüzden bekleyin bence biraz daha
Ceydaaaaaaaaaa Ftmn123- canım days doctor ban yalancı pozitif vermişti ama bir dahaki test yapacağın zaman daha güvenilir bi markayla yaparsan daha emin olursun seni üzmek istemem
Ftmn123- Ceydaaaaaaaaaa Gerçekten mi? Awoks nasıl yada başka marka derken bu bana hep doğru sonuç verdi canım ve adet oluyordum.
Ceydaaaaaaaaaa Ftmn123- canım en güvenilir test prodoctor, Predictor, awox veya laboquick bunlar kuruma çizgisi bile vermiyor
Ftmn123- Ceydaaaaaaaaaa ben geçende day’s doctor erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ve adet oldum bu bence doğru
Ceydaaaaaaaaaa Ftmn123- ** sen bilirsin canım üzülme diye söylüyorum herşey gönlünce olsun inşallah 🙏