Aynı şekilde bende 34. Haftada yaşadım ama bnm bel fıtığı rahatsızlığım var. Doktor kontrolüne gittim doğum başlamamıştı yani belden dolayıydı. Sıcak tuttum parol ve fastjel kullan dedi doktorum. 3 günde geçti. Bence emin olmak için doktorunla konuş. Ters bi hareket yapmış olabilirsin. Bu haftalarda duruş değişikliği artan kilo bel ağrısı yapabiliyor. Geçmiş olsun