Olacakolcak26 Kızlar bu testen dün akşam yaptım çok çok silikyi bugün bu şekilde çıktı dpo 11 bata 3 gün var
kibarsaygici Olacakolcak26 bende 4 ay önce bir kürtaj oldum şuan hamileyim 9 haftalık ilk öğrendiğimde aynı şekilde silik çizgim vardı bu testten yapmıştım bende . bi kaç güne yeniden dene sabah ilk idrarınla hayırlısı ile var gibi duruyor ama bakalım Rabbim gönlüne göre versin inşallah
Olacakolcak26 beautymom ay teşekkürler bata kadar bekleyim koyulaşması izleyim diyprum düşügüm var bitane erken ögrenökte sıkıntı
coolmom1 Canım merhaba amacım moral bozmak değil inşallahta vardır hayırlısıyla. Ama bu testler yalancı pozitif verebiliyor. Bir kaç gün bekle zaten kan da versen yükselmesini bekleyeceksin. Battan sonraki gün tekrar yap çizgi görürsen kan ver derim ben.
Olacakolcak26 coolmom1 anlıyorum canım neden moralimi bozasın sizlere danışmak istedim kaset teste de silik bi şekilde şuan dpo 11 takipteyim hatta 2 gün önce mayıs28 de bebeğimi kaybettim 28 ekimde bebeğim öğrenen dedim erkenn test yaptım 2 gün sonra tekrarlar kan veririm bu arada arkadaşım yazdı sabah rüyamda seni gördüm 6 aylık hamileydin diye
Olacakolcak26 beautymom bat günü test yapıp vereceğim yalancı pozitif ihtimaline karşı 2 gün sonra test yapıp koyulaşma varsa vericem inşallah
Olacakolcak26 kibarsaygici bende mayısta düşük yaptım inşallah bu ay hamile kalkışımdır belirti olarak ta sol göğüs sol kaşık ağrım var bugün. Bide belime kaynar su dökmüşler gibi yamıyor bana çok dua et lütfen 2 gün sonra tekrar yapacağım koyu ise kan vereceğim
kibarsaygici Olacakolcak26 hayırlısıyla güzel haberlerini bekliyorum mutlaka yaz bize haber ver dualarım seninle 💕
Olacakolcak26 senos15 canım frely erken gebelik dün akşam yaptım çok zor gözüküyordu bugün var bide kadet test yapıyorum labaquick ondada hafiften gözüküyor
Olacakolcak26 senos15 bat 3 gün var 2 gün sonra aynı saate yapayım koyulaşma varsa kan vereyim am dediğim gibi dün akşam yaptım gözle zor görünüyordu bugün koyu ve renk pembe 🎀
senos15 Olacakolcak26 bende laboquick ilk yaptığım da sadece ben görüyordum canım fotoda falan çıkmıyordu ertesi gün fotoda görünecek kadar koyulaşmıştı sende takip et mutlaka koyulaşır canım