Gull111 peki beta takibi istedi mi 6 gün embriyosu ya geç tutunma ihtimali biraz fazla oluyormuş belki artar değerin yüzde 22 yükselmiş belli olmaz şuan gebelik yok diyemeyiz gri alan olarak geçer doktorda demiştir büyük ihtimalle bunu umarım herşey gönlünce olur güzelim Allah’ım miniğine tutunma gücü versin inşallah ❤️