Kızlar 17 haftalık hamileyim. Detaylı usg için doktor perinatoloji den alan açtı şimdiden randevu al dedi. Her gün bakıyorum hiç yok. Şöyle yazıyor sadece riskli gebelerde bakılmaktadır, detaylı ultrason yapılmamaktadır. Siz nasıl aldınız randevu? . Nasıl alıcam? Bide mesela Ümraniye takipliydim illa Ümraniye mi olması lazım diğer hastanelerden alsam olur mu? Gerçi onlarda randevu yok