meliikke Bebekkuzu Rabbim hepimizin evladini saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah icimi rahatlattiniz cok tesekkur ederim 💛
Bebekkuzu meliikke hiç sıkıntı yapma canım zaten belirtiler her gün katlanarak hamilelik dayanılmaz olur o yüzden sıkıntı yok
meliikke Aysesuuu Sağlıkla gelsin inşallah. Gögüs hassasiyeti konusunda sizinde 13 hafta itibariyle azalma oldu mu
powerpuffgirlss 14 e giricem yarin 🙋🏼♀️ kizlar benim bulantilarim devam ediyor bide ruh halim degisik surekli sinirliyim nedenki :( 3 kg almisim
happyfuture Kızlar sizde de kasık ağrısı oluyor mu ya adet tarihinizde? Bende 2-3 gündür kasık ağrısı halsizlik falan var bir de fetal dna kaç günde sonuçlanır?
Bebekkuzu happyfuture bana fetal için on günde çıkar dediler. Ayrıca benim cumartesi günü bir karın ağrım vardı kasıklarım da ağrıyordu biraz korktum sonra baktım döngü mü 90. günüydü. Ben de 30 günde bir adet oluyordum. Böyle 2 gün falan ağrıdı şimdi geçti şükür happyfuture
happyfuture Bebekkuzu benimde 2 gündür ağrıyordu adet olacak gibi canım adet dönemine denk geldiği için oluyormuş çoğu kişi yaşamış forumları okudum
Aysetuzlu Bebekkuzu Bizde 13+5 iz 12 sonuna kadar mide bulantısı istifra koku hasasiyeti hepsini yaşadım şükür şuan iyiz cinsiyet için 16 haftayı bekliyoruz ilk hep kız hissediyordum şuan erkek döndüm tabi Rabbim hayırlısını versin hepimize sağlıklı sıhatlı doğum nasip etsin