Nrdnkrts Öncelikle hayırlı doğumlarınız olsun, sağlıkla alın kucağınıza. Bende doğuma gidiyorum bugün 7de yatış yapacağım. İsim meselesine gelecek olursak ben Asmin’i kürtçe diye biliyorum ve küçüklüğümden beri çok hoşuma giden bir isim. ‘Aşk bir hayal’ diye bir dizi vardı Mardin’de çekilen oradaki başrolün adı idi. Oğlunuzun ismiyle de uyumlu geldi bana. Bebekler zaten isimleriyle gelir derler ya, belki de kendi seçti ismini ☺️