Nrdnkrts Biyiklikedi inşallah ya benim sağ omzum kolum göğsümün altına kadar ağrıdı iğne yaptırdım geçmedi gece resmen bı kol ağrısı bi de kızım yüzünden sıfır uykuyla sabah ettim
Biyiklikedi Nrdnkrts O omuz ağrısı anestezi yüzündenmiş. Bende bugün iğne yaptırdım rahatladım Elhamdülillah. Sancılarım hafifledi, sabahta çok fenaydım. 2.sezaryenim ama bu daha zor oldu sanki.
Nrdnkrts Biyiklikedi benimde ikinci sezaryen birincisi zaten 2024 Nisan’da olmuştu senesi yakın yani ve evet ikinci daha zordu
Biyiklikedi Nrdnkrts Yaa sizin arka arkaya olmuş. Benim 2022 Haziranda olmuştu. Rabbim tez zamanda atlatmayı nasip etsin inşallah
Senadumann Biyiklikedi devlette mi yaptınız doğumunuzu anestezi sürekli konuşuyor mu bende panik var çok korkuyorum bir kaç gün sonra doğuum var sezeryan
Biyiklikedi Senadumann Evet devlette yaptım. Benimle sürekli sohbet ettiler. Bende panik yaptığımı söyledim. Ama sürekli rahatlattılar beni.
Senadumann Biyiklikedi inşallah benimde öyle geçer ya çok korkuyorum konusmazsalar diye mesela ameliyat bitene kadar neler soruyorlar ne konuştunuz sizinle
Biyiklikedi Senadumann Ayy İnşAllah, genel bir sohbetti bebekle ilgili, önceki bebeğimle ilgili yani karışıktı
Senadumann Biyiklikedi oraya odaklanmak istemiyorum çünkü panik atagim tutarsa korkuyorum ağlamaya başlıyorum çünkü istemsiz bağıra bağıra hemde
Biyiklikedi Senadumann Yok yok rahatlatmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Tabii doğru insana denk gelmekte önemli. Rabbim anlayışlı insanlarla karşılaştırsın sizide 🤲