Zeynep_Sedat 4 aylık bebeğimde balgam lı öksürük var. Geçmiyorrrr. Sürekli burnunu açıyorum buhar veriyorum. Ne yapabilirim başka
dilaradoyan Zeynep_Sedat başka bir şey yapamazsınız o ay çocuğa yapmanız gerekenleri yapmışsınız. Devam edin bunları yapmaya. Bol bol emsin sizi bir de
Zeynep_Sedat dilaradoyan doktor antibiyotik verdi kullanmak istemiyorum ama mecburum şuan tıkanıklıktan uyuyamıyor yavrum