dzk Evindar elçi doktorum.daha önce sezeryan yapanlar tecrublerinizi merak ediyorum doktor hastane personel vs..4 yaşında kızım var onu bırakıp gireceğim doğuma diye aklım çıkıyor surec güzel geçsin diye kaygılaniyorum.bundan sormak istedim
ben21 dzk evindar elçiyi bilmiyorum ama yengem yaklaşık 3 ay evvel doğum yaptı orada ebeler vs iyiydi ama o paralara daha iyi bir hastane olabilir diye düşünüyorum