selam kizlar 13 ekimde ovitrelle catlatma ignesi vuruldum, yarin kan verecektim yaklasik 2 saat once minicik bi kahverengi akinti geldi, gunlerdir sumuksu yapida akintim var simdi bunu gorunce direkt yerlesme kanamasi mi bu dedim regl cok agir atlatirim normalde hatta saatler oncesinden sancim baslar birkac saate regl olurum bunda hafif bi karin agrisi geldi camasirimda lekeyi gordum idararimla kan da gelmedi 4 kere idrara ciktim hic kan yok. sizce bu yerlesme mi agrim da yok denecek kadar az surekli de idrarim geliyor psikolojik mi bilmiyorum ama kendimi yapmak icin zorlamiyorum