Kızlar biraz uzun anlatacaklarım ama dertleşmeye ihityacım var zaman geçmiyor sabaha kadar. bugün itibari ile 32+6 haftalık hamileyim ama bebek 1 hafta kadar ileriden gidiyor ve ikinci gebeliğim. 2 gün önce memleketten döndük, döndüğümüz gün ve dün, geç kaldığımı düşünerek bebeğin eşyalarını yıkayıp dolabını hastane çantasını falan hazırladım. Yanımda kimse olmadığı için eşimle birlikte yaptık ve yoruldum biraz. Çamaşır makinasından birşey almak için eğildim kalkarken biraz ağrım oldu ben de dinlenmek için yatağa gittim. Yatağa yattığımda sol, sağ, sırt üstü her pozisyonda biranda ağrım şiddetlendi. Ben de oturur pozisyona geçtim ama ağrım dayanılmaz bir hal aldı. Nefes alıp sesimi çıkarmak bile canımı acıttığı için eşime sessizce seslenmek zorunda kaldım o da çok geç duydu beni. Tam yanıma geldiğinde bayılacağımı anladım ve tansiyonumu ölç dedim o sırada kulağım uğuldadı gözüm karardı ve 5-6sn bilincimi kaybettim. Tansiyonum 8-5 çıktı ama genelde düşük çıkar 10-6& 9-5 gibi. Neyse sonra ağrım çok şiddetlendi ve hareket edemez oldum. İlki sezeryan olduğu için hiçbir sancı vs nasıl olur bilmiyorum, erken doğum olacak sandım sancı sandım açıkçası hemen duşa girip vücudumu temizledim nolur nolmaz diye. Sonra takibi olduğum hastane pazar olduğu için kapalı diye etlik şehir hastenesi kadın acile gittim. Allah kimseyi devlet hastanesine düşürmesin diyprım. Ağrıdan nefes alamazken tekerlekli sandalye ile eşimi içeri almadılar, ne hemşire ne refakatçi kimse yok. Resmen ağrıdan kıvranarak tek başıma içerde mücadele ettim. Sonra doktor eliyle alttan muayene etti açılman yok dedi, ultrasonla baktı bebekte de birşeu yok sancı gibi durmuyor dedi. Tarif ettiğin şey apandist olabilir dedi. Ultrason, kan ve nst istedi. Ağrıdan ağlayarak hasta taşıma personeli bekledim, personel eksikmiş iki saat onları bekledim. Sonra eşimi içeri aldılar kimse gelmeyince ultrasona gittik. Ultrasona girmeden tekrardan ağrım arttı ve yine hafif baygınlık geçirdim. Ultrasondaki doktor da idrar genişlemesi görünüyor taş olabilir dedi. Nstde sancı çıkmadı, boş serum verdiler ağrı kesici bile takılmadı. Sonra üroloji doktoru çağrıldı bizim yapabileceğimiz birşeu yok takip edilmesi gerekiyor dedi her hafta gidip idrar verecekmişim. Ne ağrıya çözüm buldular ne teşhis koydular tabi ben bu sırada ağrıdan kıvranıyorum nefes dahi alamıyorum. Sonra bırakıp eve geldik. Saat 3ten beri ağrı çekiyorum ve arada öyle kramplar giriyor ki bebeğin tekmesiyle birlikte birleşince bağrış çağrış zor dayanıyorum. Yarın sabah kendi doktoruma gideceğim. Bir de oğlumuz var yanımızda bırakacak kimse yoktu. Allahtan yarın okul var onu okula bırakıp gideceğiz. Apandist ise hem benim hem bebek için hayati risk taşıyormuş. Kordon dolanması ye düşündüm ama bebekte birşeu çıkmadı. Sonra bağırsak sorunumu acaba diye düşündüm çünkü gaz çıkarmadım ve büyük abdeste gitmedim 2 gündür. Acaba o mu bebekle birlikte sıkıştırma yaptı diye düşünüyorum. Gerçekten ağrıdan nefes alamıyorum ölücem çok kötüyüm dayanılabilecek bir ağrı değil…. Hastanedeki hemşire ve doktorların tavrı ise çok çok ayrı bir konu ona ayrıca sinirliyim. Allah kimseyi işini zorla yapan insanlarla karşılaştırmasın.