Bizim de bir odamız var ama eşimle birer pc masası kurmuştuk oyun alanımızdı, bebeğim doğunca zaten yanımda yatacak bi süre, o küçük odada bi kullanmadığım bi tv ünitesi vardı onu da idarelik dolabı yapıcam, az büyüsün odası değişecek zaman gelsin bir yaşında filan ayırınca yanımdaki büyüyebilen yatağı oraya koyucam pc masalarını kaldırıp, ben de heves ediyorum aslında ama şu an en az bir yıl gerek yok, bakalım zamanla olur hayalimiz de.