azlp 27+6 haftalık hamileyim. Bebeğin hareketlerini artık kasıklarımda hissediyorum, bazen vajinamda batma ve elektrik çarpması gibi oluyor, acıyor. Bunu yaşayan var mı? Normal mi sizce?
Bussam azlp 26 haftadayız bizde de durumlar synı sol üstte. Kafatası ayaklar vajinada eşi tam göbek kısmında bu aya kadar eşi arka duvarsaydı şimdi ön duvara yerleşmiş dediğiniz gibi karın alt kısmı eğilirken kalkarken çok kasıyor ağrıyor kramp gibi doktor normal dedi bana hatta başka şikayetlerde olunca nst bağladı şükür bişey çıkmadı
Papatya05_ azlp geçen hafta detaylıdaydım özellikle sordum afedersiniz içerden şeyime vurduğunu hissediyorum oğlum baş aşağıda ayaklar yukarıdaydı o yüzden böyle bişey hissetmemiştim ama kızımın başı yukarıda ayaklar aşağıdaymış doktora özellikle sordum hatta bakarken işte bu bölge de ağrı oluyor dedim bebek oturmuş oraya dedi ondan ayaklar aşağıda olunca oluyor bu tarz şeyler ben daha 23. Haftaya merhaba dedim sizinde hepimizin bebeği sağlıkla gelsinler
Senacanblt_ azlp bende 27+1 im ben valla bebişimi her yerde hissediyorum yeri rahat herhalde bi sağdaysa bi solda bi yukarda bi aşağıda 😂 ama karın sertleşmesi evet bende de oluyor özellikle ben yorulursam ayakta durursam ve ya bir işle meşgul olursam
Snmsu 28+4 haftalığız bizde bebeğim ters olduğu için genellikle sağ ve solda hissediyorum çok nadir kasıklarımda hissediyorum belli bir haftadan sonra dönmesi gerekiyor zaten ilerleyen haftalarda tekmeler daha güçlenecek uyku uyuyamaz hale geliriz artık 😍🌸
azlp Snmsu baş aşağı mı yani o yüzden mi böyle kasıklarımı acıtıyor vajinamı acıtıyor hareket ettikçe
Snmsu Kasıklarda hissediyorsanız makat geliştir Şuan doğum pozisyonuna geçmemiştir yani kafası yukardadır
melikeyimmmmm azlp 28. Haftanın sonundayım bende son günlerde inanılmaz ağrı oluyor özellikle vajinaya batma hissi bebek her hareket etmesinde oluyor naş aşağı duruyor bizimki bazen kaburgalarımda ağrı hissediyorum haftalarımız ilerledikçe ağrılar artacak şuan da normal sayılıyor diye biliyorum doğum kanalına girmediği sürece
Nurkhrmnn melikeyimmmmm ben de bugün 28 oldum akşamdan beri bel ağrım var ve vajinada batma hissi aynı zamanda gazımda var
Fidannn1 azlp azlp bende de durum aynı 28+5 olduk bugün gün içerisinde çok fazla vajinada batma hissettim bir de serklajlıyım ondan mı yoksa geçen hafta tahlil yaptım idrar yolu enfeksiyonu çıktı ondan mı bilemedim
azlp Fidannn1 doktorum makat geliş duruyor ayaklarıyla vajinadaki sinirlere dokunuyor ondan oluyor demişti
Hzlkya Fidannn1 bende serkilajliyim canım magnezyum kullanıyor musun kullanmıyorsan tavsiye ederim şikayetlerine iyi gelicek enfeksiyonda yapabilir tabiki doktorun bunun için sana ya ilaç verir yada bol su iç der zaten doktorun ne derse onu yap
Ebru008 Bende de aynı durum ayağa kalkarken yatakta yön değiştirirken acı çekiyorum resmen doğum yapmış gibi her an ilk çamaşırıma bakıyorum kanama vs var mı diye korkudan bu kadar ağrı normal mi doktora sorucam bu gittiğimde